| מחבר: | גבריאלה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 22/05/2023 |
| שעה: | 09:12:48 |
|
בוקר טוב,
בתחילת חודש אפריל השנה נעקצתי באמצעות חברת האשראי. גם אני, בדומה לישראלים רבים בתקופה זה, קיבלתי לינק מטעם דואר ישראל לתשלום מס עבור חבילה התקועה במכס בסך 6.21 ש"ח. לאחר שהקשתי את פרטי הכרטיס שלי התברר לי כי מדובר בגניבה ביותר מ-1000 יורו ופניתי מיידית לחברת האשראי שלי -ויזה כאל - בכדי שזו תבטל את הכרטיס ותבדוק את הנושא לאלתר. לאחר סחבת בת יותר חודש ימים, אתמול, להפתעתי הרבה, בשיחת טלפון עם נציגה של מחלקת הביטחון של ויזה כאל נמסר לי שאני לא זכאית להחזר כספי משום שלדברי חברת האשראי לחצתי בנייד על מקש שפירושו הסכמה לעיסקה, דבר שממש לא הגיוני שאעשה.
אשמח לדעת האם המועצה לצרכנות הוא המקום המתאים להגשת תלונה? אם יש רעיונות נוספים בנושא, אשמח לדעת.
תודה מראש,
גבריאלה |
|
|