| מחבר: | ארז (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 22/05/2023 |
| שעה: | 09:35:59 |
|
שלום
הזמנתי רהיט מחברה מסוימת.
ההתחייבות שלהם היא אספקה תוך 30 ימי עסקים.
מאחר ואני גר רחוק (ערבה) שילמתי תשלום נוסף על המשלוח המרוחק.
כשפניתי אל בית העסק הם טוענים שלא יצאה משאית במשך חודשיים והמשאית הבאה יוצאת מספר ימים לאחר תום 30 ימי העסקים. הם המשיכו לטעון שאין ממש מה לעשות ושזה רק כמה ימים איחור ולא נורא ושזה בעקבות העובדה שזה קו שיוצא לעיתים רחוקות. (בחנות עצמה נאמר לי שכל 3 שבועות יוצא קו..).
הם הציעו לי את האפשרות לבטל את העסקה.
רציתי לדעת האם יש משהו לעשות מעבר לביטול העסקה? הרי כבר נסעתי מרחק רב לחנות, חיכיתי המון זמן וכנראה שלא אבטל ואזמין ממקום אחר.
תודה רבה |
|
|