| מחבר: | שי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 22/05/2023 |
| שעה: | 14:19:17 |
|
| רכשתי ספה מחברה ידועה, לאחר יומיים הגיעו המובילים. ראינו שהם הרכיבו את הדופן בצורה הפוכה(כך שיש ריווח גדול ומכוער בחזית הספה). כשהערנו לו אמר:אל תלמדו אותי איך להרכיב, יש לכם בעייה תפנו לשירות לקוחות, הוא האיץ בנו לתת לו את כספו(על ההובלה וההרכבה)והלך. אגב, גם אמרנו לו שלדעתנו הדופן הורכבה הפוך (כי בחלקה העליון היה מלוכלך) וגם שאלנו אותו האם בכלל הספה מתצוגה, אך הוא לא התייחס. פנינו מיד לחברה ואמרו שיפתחו פנייה, שלחתי להם תמונות והסברתי, והם היתממו ואמרו ללא רואים בעיה שוב שלחתי והגדלתי את התמונות לנוחיותם (וגם צירפתי את תמונת הספה מהאתר שלהם)ע"מ שיבינו איך הספה צריכה להראות. הם פתחו פנייה ואמרו שאיש מקצוע יתאם איתי ויגיע לסדר את הספה. בנתיים אני מחכה כבר 20 יום ונראה שהם גוררים רגליים ע"מ שארד מזה ואשלים עם מה שיש אך יש לי עגמת נפש מרובה, מהם זכויותיי. תודה. |
|
|