| ![]() |
| מחשב באחריות החברה. בעיה לא טופלה והפנייה נסגרה לא מיוזמתי. | ||
| מחבר: | רות (לשליחת דואר אלקטרוני) | |
| תאריך: | 20/05/2023 | |
| שעה: | 11:34:55 | |
| המחשב שלי עדיין באחריות החברה ומרגיש שבחברה לא מעוניינים לקחת את המחשב למעבדה, בוצעו מספר נסיונות לטיפול בבעיה באמצעות שליטה מרחוק ועדיין הבעיה לא נפתרה, בסוף הם החליטו לסגור את הפנייה ולא יצרו איתי קשר מאז למרות שביקשתי מספר פעמים שיקחו את המחשב אליהם לאתר את הבעיה. אציין שהתהליך לקח בערך חודש או אפילו קצת יותר מרגע שפניתי אליהם לראשונה.
האם יש לי אפשרות לדרוש מהם לקחת את המחשב למעבדה? להחליף את המחשב? האחריות מסתיימת עוד חודשיים ונראה שהם מנסים למשוך זמן כדי להתנער אחריות. תודה | ||
| 20/5/2023 11:34 | רות |
מחשב באחריות החברה. בעיה לא טופלה והפנייה נסגרה לא מיוזמתי. |
| 21/5/2023 08:05 | משה |
re:מחשב באחריות החברה. בעיה לא טופלה והפנייה נסגרה לא מיוזמתי. |
| 22/5/2023 15:50 | המועצה לצרכנות |
re:re:מחשב באחריות החברה. בעיה לא טופלה והפנייה נסגרה לא מיוזמתי. |