חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

פגם במוצר
מחבר:אוראל (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:18/05/2023
שעה:23:42:46

שלום,
רכשתי נעליים ברשת נעליים מוכרת. לאחר 16 ימים הבחנתי בפגם, הבאתי לחנות והם שלחו לסוכן של חברת הנעליים ואמרו שעד 14 יום זה יתוקן/ יזוכה. לאחר 14 יום נאמר שהתיקון לא התבצע כמו שצריך וששולחים שוב לסוכן של חברת הנעליים. מכיון שהייתי צריך נעליים קניתי חדשות בתקווה שאוכל לקבל זיכוי/ החזר על מוצר פגום. לאחר כשלושה ימים שניסיתי להשיג את החנות ללא הצלחה התקשרו ואמרו שהסוכן מוכן שאחליף את הנעל לנעל אחרת של אותה חברה בלבד. האם מבחינת החוק אפשר לקבל החזר/ זיכוי או שאכן הסוכן והרשת פועלים כדין?
תודה מראש!
18/5/2023 23:42 אוראל פגם במוצר
22/5/2023 15:39 המועצה לצרכנות    re:פגם במוצר
23/5/2023 07:38 אוראל       re:re:פגם במוצר
24/5/2023 11:01 המועצה לצרכנות          re:re:פגם במוצר
24/5/2023 17:49 אוראל             re:re:re:פגם במוצר
28/5/2023 08:08 אוראל                re:re:re:פגם במוצר
1/6/2023 10:03 המועצה לצרכנות                   re:re:re:re:פגם במוצר
1/6/2023 11:52 אוראל                      re:re:re:re:פגם במוצר
4/6/2023 08:23 המועצה לצרכנות                         re:re:re:re:re:פגם במוצר