| מחבר: | צחי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 18/05/2023 |
| שעה: | 11:35:11 |
|
יש לי עוד שאלה עליכם לגבי דואר ישראל
הדואר החליט "בוקר אחד" שהוא סוגר לי סניף ,שבו היתה תיבת הדואר שלי.
לכן נאלצתי ללכת לסניף אחר , ולעשות שינוי כתובת למשלוח המכתבים , כלומר , מתיבת הדואר הנסגרת בחזרה לכתובת מקום מגוריי ( לא מעבר דירה)
תקשיב טוב...הדואר , בחוצפה שלא תתואר ,דרש על פעולה זו עמלה של 50 ש''ח.
התנגדתי ולא הסכמתי לשלם משני סיבות :
ראשית , בגלל שהדואר, הוא זה שסגר לי את התיבה , ולכן אני לא אשם בשינוי הכתובת , ובטח שלא עליי לשאת בעלויות ....
ושנית , ולא פחות חשוב מהסיבה הראשונה , באיזה רשות הם גובים בכלל עמלה , ועוד עמלה סחטנית כזו , על פעולה כ"כ בסיסית של לקוחות , שצריכה להיות חינמית כל עוד היא נעשית באופן סביר ומקובל.
אבקש לדעת האם למועצה הישראלית לצרכנות יש נייר עמדה בנושא מול משרד התקשורת שלא עושה שום דבר להגן עלינו.
|
|
|