| מחבר: | יהונתן (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 17/05/2023 |
| שעה: | 23:31:29 |
|
לפי חוק הגנת הצרכן, אם מוכר טעה בחיוב צרכן, הוא מחויב לתקן את הטעות ולהנפיק חשבונית או קבלה חדשה עם הסכום הנכון. המוכר אינו יכול לגבות מהצרכן.
במקרה שלך, אם המוכר הודה בטעותו וכעת הוא מבקש תשלום עבור הסכום הנכון. יש לך את הזכות לבקש תוכנית תשלומים סבירה ונוחה עבורך. ניתן לפנות למוכר ולהסביר את מצבכם ולבקש תכנית תשלומים המאפשרת לכם לשלם את הסכום המגיע בתשלומים על פני תקופה. במידה והמוכר אינו מוכן להסכים להקמת תכנית תשלומים, תוכלי לפנות למועצה לצרכנות. הם יכולים לספק לך מידע והכוונה לגבי זכויותיך כצרכן ויכולים לעזור לך לפתור כל מחלוקת עם המוכר. חשוב לציין שאם את כן מסכימה לתוכנית תשלומים, עליך לקבל את ההסכם בכתב ולנהל רישום של כל התשלומים שבוצעו. זה יעזור להגן עליך במקרה שיהיו מחלוקות או בעיות במצב.
אין לי קשר למועצה, אין האמור לעיל מהווה לייעוץ משפטי, הכותב אינו עו''ד
בברכה יהונתן
|
|
|