| מחבר: | מירית (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 16/05/2023 |
| שעה: | 16:16:09 |
|
שלום רב,
רכשתי מוצר (טלית) ב-450 ש"ח בחנות ביום חמישי 11.5.23 במידה מסוימת. כשחזרתי הביתה הסתבר כי נמסרה לי טלית במידה אחרת מהמידה עליה שילמתי. חזרתי לחנות ביום שני, 15.5.23 וביקשתי את המידה הנכונה. לא הייתה את המידה והוצע לי לקחת מוצר אחר או שיזמינו עבורי את המידה הנכונה. החזרתי את המוצר השגוי ולקחתי מוצר אחר שמחירו היה יקר יותר ב-100 ש"ח. שילמתי את הסכום הנוסף. גם התשלום ביום 11.5.23 וגם התשלום ב-15.5.23 בוצעו באשראי.
למחרת, ב-16.5.23 התחרטתי, ניגשתי לחנות להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי על מלוא הסכום ששילמתי. בעל החנות סירב והסכים להחזיר לי רק את תוספת ה-100 ש"ח ששילמתי ב-15.5.23. לגבי היתרה בסך 450 ש"ח, הסכים רק לתת זיכוי או מוצר חלופי בטענה שחלפו יותר מיומיים מאז העסקה המקורית. האם בעל העסק אמור להחזיר לי את כל הסכום (550 ש"ח) או רק 100 ש"ח?
תודה מראש |
|
|