| מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 16/05/2023 |
| שעה: | 13:16:20 |
|
לדעתי, לא חוקי, והנושא צריך להופיע בדף המוצר ולא בתקנון. מחוק הגנת הצרכן:
14ג. (א) בשיווק מרחוק חייב העוסק לגלות לצרכן פרטים אלה לפחות:
(2) התכונות העיקריות של הנכס או של השירות;
14ה. (א) ביטל צרכן חוזה לפי סעיפים 14א(ג), 14ג(ג) או 14ג1(ג) עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב), עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי העוסק –
(1) יחזיר העוסק לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם;
(2) קיבל הצרכן את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לו הנכס ויודיע על כך לעוסק, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל הצרכן בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
כדאי לשלוח להם הודעת ביטול בכתב (אני מעדיף מייל), ולשמור במחשב את דף התקנון (לשמור ולא להוסיף פשוט סימניה כי עסק יכול לשנות דף בכל עת). אין לי קשר למועצה. |
|
|