| ![]() |
| טיפול בפנייה שהגשתי | ||
| מחבר: | גלעד (לשליחת דואר אלקטרוני) | |
| תאריך: | 16/05/2023 | |
| שעה: | 11:44:20 | |
| שלחתי למועצה פנייה על טיפול לקוי בהעברה של מקרר. פניתם לחברה פעמיים ובפעם השנייה שבהיעדר מענה הטיפול יעבור לטיפול המחלקה המשפטית של המועצה. לאחר כמה חודשים קיבלתי מענה שהחברה לא ענתה ולכן בהיעדר תגובה שלי התיק ייסגר. הסברתי שאני מעוניין בהמשך טיפול המחלקה המשפטית אך לא קיבלתי מענה. גם לא הצלחתי לתפוס אתכם טלפונית. האם המענה בטיפול?
מספר תלונה: 967570 | ||
| 16/5/2023 11:44 | גלעד |
טיפול בפנייה שהגשתי |
| 18/5/2023 11:39 | המועצה לצרכנות |
re:טיפול בפנייה שהגשתי |