חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה
מחבר:שירה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:14/05/2023
שעה:18:41:56

כן, החברה ביקשה למסור את המיטה יותר מוקדם מהצפוי. אנחנו הסכמנו לקבלה ביום 5.1.23 על אף שלא התגוררנו בבית ,כי היה ללא חשמל . התחלנו את השימוש כדי להבין שיש משהו לא תקין בתחילת 3/2023. לא נמסרה תעודת אחריות. עוד משהו, המיטה איננה הזמנה מיוחדת , כי הסתכלתי באתר החברה והמיטה מפורסמת עם שני מזרנים שונים (כפי שנמכרה), הגודל 1.60 (גם סטנדרטי). הם מסרו בע"פ כי יש לנו כמה חודשי ניסיון , אך לא רשמו את זה במסמכים.
גם לא כתוב שם החברה על המיטה, לא נאמר כי לא ניתן לפנות אליהם במידה ויש בעיה. השאלה מהי משמעות האחריות? אני קוראת בכתובים לגבי התביעות שטופלו בהצלחה כי יש לפנות חברה והם ינסו לתת שרות מטעם הצוות שלהם. מדוע אנחנו לא מקבלים את הטיפול הזה? אז למה חשוב לקנות בעסק מורשה מוכר אם אין כל טיפול, גם כשהמיטה בת 4 חודשים ופנית כעבור חודשיים מקבלתה?
תודה רבה על התיחסותכם, שירה
14/5/2023 11:45 משה re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה
14/5/2023 18:41 שירה    re:re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה
14/5/2023 19:47 שירה       re:re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה
18/5/2023 10:56 המועצה לצרכנות          re:re:re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה
18/5/2023 11:08 משה          re:re:re:רכשתי מיטה מתכווננת ובזמן שנסינו בחנות הייתה נוחה