חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:re:לא ברור לי הליך הטיפול בתלונות במועצה
מחבר:רביע (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:11/05/2023
שעה:19:18:20

בסדר גמור,
חשוב להגיד את הדברים האלה, אלו ציטוטים מהודעה שנשלחה אליי מהמועצה ביום 2/2 "בבדיקה במערכת הממוחשבת של המועצה לצרכנות, אותרה פנייתכם מבלי שמעודכנת בה תשובה מבית העסק, וללא עדכון מצדכם ,
האם עניינכם נפתר בדרך כלשהי לשביעות רצונכם ."

ואני עניתי להם את התשובה הזאת "כן בוודאי אני חושב שמגיע לי מבית העסק הזה פיצוי כספי הולם כעונש לאקט של התחזות כספק איטנטרנט מטעם בזק ללא אישור של בזק והובלת הלקוח הקורבן שולל תוך כדי שיחה ארוכה שבוצע בה המון מניפולציות בשאלות מגוונות על מנת להשיג מידע.
בסופו של דבר חיוב בהוראת קבע ללא הסכמת הלקוח המפורשת ובעצם מכירת שירות לא קיים ללקוח כי ספק האינטרנט שלי התברר בשיחה עם נציג בזק שזה בכלל חברה אחרת.
לאחר המון שיחות עם חברת כרטיס האשראי הצלחתי בסוף לבטל את הוראת הקבע שנעשתה בזדון וחברת כרטיס השאראי רשמה אצלה שמדובר בעסקת הונאה וחסמה את החברה.


חשוב להדגיש שהעניין חמור מאוד מדובר בהתחזות כספק אינטרנט מטעם חברת בזק ומכירת שירותי אינטרנט פיקטיביים ולכן בוודאי שיש עבירה חמורה על החוק ופגיעה חמורה בצרכן ואני כן מעוניין בסיוע של המועצה הישראלית לצרכנות כדי להשיג את מלוא זוכיותיי על פי חוק."
ההוכחות קיימות ובגדול כי יש לי הקלטות עם החברה המתחזה וגם עם בזק.
עד חמישי הבא אני אעדכן כאן בפורום.
תודה רבה.
11/5/2023 11:23 המועצה לצרכנות re:re:לא ברור לי הליך הטיפול בתלונות במועצה
11/5/2023 19:18 רביע    re:re:re:לא ברור לי הליך הטיפול בתלונות במועצה
18/5/2023 10:06 המועצה לצרכנות       re:re:re:לא ברור לי הליך הטיפול בתלונות במועצה