| מחבר: | Eden (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 04/05/2023 |
| שעה: | 09:47:25 |
|
שלום,
לפני כשבועיים רכשתי כיריים מסוג אינדוקציה אונליין, לאחר שהמוכרת בחנות של החברה הסבירה לי כי הן מתאימות לצרכיי, וכי יש לכיריים מנגנון זיהוי סיר לכל קוטר שיונח עליהן. בעקבות זה ביצעתי את הרכישה, שכן זהו פרט שהיה חשוב לי בקניה ולכן הקשבתי להמלצתה.
היום הכיריים הותקנו, והופתעתי לגלות שהמוכרת לא אמרה דברי אמת, ואין לכיריים באמת מנגנון זיהוי לסירים הקטנים מהגודל שעל הלוח עצמו. כמו כן, במהלך הנחת סיר הכיריים נשרטו בקלות רבה ללא כל מאמץ. אלו לא כיריים ראשונים שלי מסוג אינדוקציה, ודבר כזה לא קרה לי בשימוש ארוך עם הכיריים הקודמים.
כעת ניצבת בפניי בעיה, שכן האחריות לא חלה על שריטות לפי הבנתי, ומצד שני ביצעתי רכישה בעידוד המוכרת, שכעת מתברר ולא תואם את ציפיותיי, לאחר שנמסר לי מידע שגוי אודותיו.
אשמח על המלצה איך להתנהל בעניין, תודה (: |
|
|