חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

קניה מוצרים וזמן סביר לקבלתם
מחבר:סבטה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:10/05/2023
שעה:19:40:27

עשינו הזמנה לקרמיקה ו3 ארונות עם כיור ומראה בחדר אמבטיה ב15.03. הובטח לנו ,שנקבל את הקרמיקה תוך יום יומיים ושאר הזמנה עד שבועיים .המוכר משך אותנו כי חודש וחצי וכל יום הבטיח שהמשלוח יגיע מחר,אחרי חודש וחצי התבקשו לבחור דגם קרמיקה אחר מפני שלטענת המוכר הדגם חסר במלאי .הגענו לעסק על מנת לבחור דגם אחר בסוף אפריל,וסוכם כי הדגם זמין במלאי וישלח אלינו כבר למחרת .כעבור יומיים הגיעה הזמנה שגוייה (חוסר כמות קרמיקה של הרצפה,כמות קרמיקה בקיר בחוסר של 22 מטר. )ושוב הובטח לנו כי ההזמנה תגיע תוך יום אחד כלומר למחרת. עד היום 10.05 לא התקבלה הזמנה אותה ביצענו ועליה שילמנו מקדמה. בעל העסק מתנער מאחריות ומבטיח הבטחות שווא כי ההזמנה תגיע מחר.מדובר על שיפוץ של החדר האמבטיה ,חדר חיוני לכל הבית .בגלל ההתנהלות הלא מאורגנת רשלנית ולא רצינית של בעל העסק אנחנו לא יכולים לסיים את השיפוץ של החדר .מה ניתן לעשות?האם אנחנו יכולים לקנות את המוצרים בחנות אחרת על מנת לסיים את השיפוץ , ובמקביל להגיש תביעה כדי להחזיר את הכסף ששילמנו והנזק שנגרם לנו בגלל ההתנהגות של המוכר?

המוכר ממשיך למשוך אותנו בהבטחות , אבל אנחנו חייבים לסיים את השיפוץ. במידה ואנחנו קונים במקום אחר, האם זה לא יחשב הפרת חוזה מהצד שלנו שכן לא נתנו למוכר זמן סביר כן לקיים את העסקה ?
האם אפשר להודיע למוכר, שאנחנו לא מוכנים יותר לחכות ומזמינים בחנות אחרת את המוצרים ומתחילים כנגדו תהליך תביעה על מנת להחזיר את הכסף ששולם?
וכמו כן על מקדמה ועל הנזק שנגרם לנו על כל זמן ההמתנה.
10/5/2023 19:40 סבטה קניה מוצרים וזמן סביר לקבלתם
11/5/2023 13:15 המועצה לצרכנות    re:קניה מוצרים וזמן סביר לקבלתם