| ![]() |
| ריהוט פגום | ||
| מחבר: | עמליה (לשליחת דואר אלקטרוני) | |
| תאריך: | 05/05/2023 | |
| שעה: | 16:05:05 | |
| שלום רב, קיבלתי פינת אוכל שהזמנתי מחברה מסוימת. בעת ההרכבה שלה המתקין ראה שיש בה בעיה ושלא ניתן להרכיב ולספק אותה. הוא אמר שהוא מחזיר אותה למחסן ושיצרו איתנו קשר בנוגע לפינה חלופית. ואכן, יצרו איתנו קשר ואמרו שתוך 14 יום נקבל את פינת אוכל חדשה. ברצוני לברר, האם אני יכולה לתבוע אותם/זכאית לפיצוי על האיחור בסיפוק המוצר? 14 ימי עסקים הם שווי ערך לכשלושה שבועות, שבגלל תקלה שלהם אני כבר שלושה שבועות בלי פינת אוכל. (שבוע הבא עוברים 14 ימים ם וטרם קיבלנו את הפינת אוכל)גם אם אקבל את המוצר בתוך ה 14 ימים, זה עדיין לא בסדר שבגללם אני בלי הפינת אוכל.
אודה לתשובה והכוונה. | ||
| 5/5/2023 16:05 | עמליה |
ריהוט פגום |
| 11/5/2023 11:19 | המועצה לצרכנות |
re:ריהוט פגום |
| 11/5/2023 12:14 | עמליה |
re:re:ריהוט פגום |
| 11/5/2023 13:50 | המועצה לצרכנות |
re:re:ריהוט פגום |