חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

החזרת מוצר
מחבר:מיקי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:24/03/2023
שעה:17:22:18

שלום וברכה
אני מהצפון ורכשתי מוצר אלקטרוני דרך האינטרנט. מעל 150 שח
המוצר נפגם במהלך השנה. יש לי עליו עדיין אחריות. כאשר התקשרתי למוכר הוא הסכים לקחת אחריות. אך ביקש ממני לשלוח אליו את המוצר.
אמרתי לו שעל פי חוק צריך לפתוח 4 נקודות שירות בארץ להנחת המוצר בשביל תיקון. ולשלוח דרך הדואר עד לבית העסק בדרום זה עולה הרבה כסף
המוכר לא הכחיש שזה החוק.
אך אמר לי שבחוזה ביננו כתוב מפורש בצורה ברורה. "
שאם יהיה תקלה במוצר במהלך האחריות. מחובתו של הלקוח להביא את המוצר לבית העסק בדרום. והמוכר גם הדגיש "שהוא חנות אינטרנט. ואין לו אפשרות לפתוח נקודות איסוף ברחבי הארץ. ולכן מי שמעוניין לקנות אז עליו האחריות להביא את המוצר לבית העסק בדרום אם וכאשר יש תקלה במהלך תקופת האחריות"

אכן המוכר רשם את זה בחוזה ביננו.בצורה ברורה ונראית לעין.
אך החוק אומר אחרת.
עם מי הצדק?
24/3/2023 17:22 מיקי החזרת מוצר
24/3/2023 17:26 מיקי    re:החזרת מוצר
25/3/2023 08:48 משה    re:החזרת מוצר
26/3/2023 09:59 מיקי       re:re:החזרת מוצר
27/3/2023 12:07 המועצה לצרכנות          re:re:החזרת מוצר
28/3/2023 18:01 מיקי             re:re:re:החזרת מוצר
30/3/2023 10:19 המועצה לצרכנות                re:re:re:החזרת מוצר
4/4/2023 13:14 מיקי                   re:re:re:re:החזרת מוצר
20/4/2023 10:47 המועצה לצרכנות                      re:re:re:re:החזרת מוצר
28/4/2023 01:32 מיקי                         re:re:re:re:re:החזרת מוצר
3/5/2023 08:14 המועצה לצרכנות                            re:re:re:re:re:החזרת מוצר
1/6/2023 00:17 מיקי                               re:re:re:re:re:re:החזרת מוצר
1/6/2023 07:53 משה                                  re:re:re:re:re:re:החזרת מוצר
4/6/2023 09:04 המועצה לצרכנות                                     re:re:re:re:re:re:re:החזרת מוצר