| מחבר: | רותם (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 15/01/2019 |
| שעה: | 10:26:45 |
|
שלום
רכשתי ריהוט מפרנקו פרי לפני מספר חודשים.
הריהוט שהגיע לא תאם את הצבע שמופיע בהזמנה, לאחר בירור איתם ביום ההספקה הם התחייבו בטלפון ולאחר מכן גם במייל להזמין את הריהוט בצבע הנכון ולספק אותו בעוד 3 חודשים.
הם ביקשו שאת הריהוט עם הצבע הלא נכון שהגיע אשאיר אצלי בדירה עד שיגיע הריהוט בצבע שהוזמן.
בנתיים החברה נעלמה ולא עונה לטלפונים ואין עם מי לדבר.
אני מעוניין לבטל את יתרת התשלומים אבל חברת האשראי טוענת שבגלל שקיבלתי ריהוט אפילו שהוא לא בצבע הנכון לא ניתן לבטל את יתרת התשלומים.
ריציתי לדעת מה ניתן לעשות במקרה כזה. |
|
|