| מחבר: | יו (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 15/01/2019 |
| שעה: | 10:47:39 |
|
שלום,
הזמנו טיסה בחברה אירופאית (וויז אייר) מישראל לאירופה.
ברגע האחרון הטיסה עוכבה עקב תקלה טכנית במטוס, שלא נפתרה במשך שעות. לבסוף הטיסה בוטלה והוצעה טיסה חלופית, כ-20 שעות אחרי הזמן המקורי של הטיסה.
הנציג של החברה הסביר לנו שמגיע לנו פיצוי ע"פ החוק, אותו יש לדרוש בפנייה לחברה, החזר על הטיסה והחזר על הטיסה החלופית שקנינו (מאחר שלא יכולנו להמתין 20 שעות). יש לציין ששיחה זו הוקלטה.
בנוסף, הבנו שהדבר נכון על פי החוק האירופאי וגם על פי התקנות בישראל.
פנינו לוויז-אייר וקיבלנו תשובה שמאחר שמדובר ב"נסיבות לא צפויות" אנו לא זכאים לשום פיצוי - למרות שעל םי הבנתי נסיבות לא צפויות משמעותם מזג אוויר ושביתות, לא כשל טכני במטוס.
האם יש אמת בדבר? כיצד אנו אמורים להמשיך כשמדובר בדרישת פיצוי מחברה זרה הפועלת בארץ?
תודה
|
|
|