חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:החזר כספי
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:15/01/2019
שעה:10:11:47

שלום וברכה,

מרגע שהורכב הריהוט בבית הצרכן, קשה לדבר על זכות לחרטה ולביטול העסקה מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), הגם שלפי המתואר בפנייתך אין המדובר בהזמנה מיוחדת אלא במוצר קטלוגי וזכות הביטול קיימת במובן זה. יחד עם זאת, על בית העסק הוכר לתקן תוך זמן סביר כל אי התאמה או פגם במוצר (בין אם מכוח ההסכמות שבין הצדדים ובין אם מכוח חוק המכר). כשלון חוזר ונשנה מצד בית העסק לעשות זאת, קרי להעמיד מוצר תקין כמסוכם, מקימה בידי הצרכן את הזכות לבחור האם ברצונו לקיים את העסקה, למשל על דרך של קבלת מוצר חדש ותקין חלופי, אם לבטלה ולקבל את מלוא התמורה ששולמה על ידו בחזרה (ראו למשל סעיפים 11 ו - 28 לחוק המכר). אנו מציעים כי תפנו בכתב לבית העסק המוכר לאור האמור לעיל בתיאור הפרשה ובצירוף ראיות ככל האפשר, בפירוט הטענות ובדרישה לתקן כל אי ההתאמות לאלתר וללא כל דיחוי נוסף ולפיצוי בגין נזק סביר שנגרם לכם בנסיבות, שאחרת תודיעו על מימוש זכותכם מכוח הדין כאמור לעיל לביטול העסקה ולקבלת מלוא התמורה בחזרה. במידת הצורך תוכלו להגיש תלונה באתר המועצה אליה יש לצרף כל מסמך וראיה רלוונטיים.
14/1/2019 12:45 ריהוט שהורכב עקום עם פגמים ושריטות החזר כספי
15/1/2019 10:11 המועצה לצרכנות    re:החזר כספי
16/1/2019 07:59 ריהוט שהורכב עקום עם פגמים ושריטות       re:re:החזר כספי