חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:עגלת תינוק
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:15/01/2019
שעה:08:40:24

קרול שלום רב,
יש לפנות לבית העסק בכתב (מייל או פקס) ולציין כי המוצר נרכש ללא אריזה, ועל כן הדרישה לאריזה אינה תואמת את הוראות הדין.
כמו כן יש לציין כי בוצעה הטעיה לכאורה, בניגוד לסעיף 2 לחוק הגנת הצרכן לעניין תקינות המוצר והעובדה כי לא נמסר לך כי ישנו פגם במוצר.
הפגם כאמור מונע את השימוש במוצר ועל כן מהווה הפרה יסודית של עסקת הרכישה ועל כן אתם דורשים את ביטול העסקה כולה.
במקביל, את מוזמנת להגיש תלונה באמצעות אתר המועצה.
14/1/2019 14:52 קרול ברנשטיין עגלת תינוק
15/1/2019 08:40 המועצה לצרכנות    re:עגלת תינוק