חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

החלפת מוצר פגום שנרכש בסייל
מחבר:ג׳ני (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:15/01/2019
שעה:00:40:36

לפני כמה ימים רכשתי שטיח ואחרי שפתחתי אותו בבית מייד התגלה פגם.
השטיח נרכש בסייל גדול בחצי מחיר מהמחיר הרגיל. בשירות לקוחות המליצו לי להגיע עם השטיח לסניף לצורך בדיקה.
למיטב ידיעתי כרגע המוצר אינו נמצה במלאי ככל הסניפים של הרשת ולא ניתן להחליף במקום. אבל המלאי יתחדש בשלב כל שהוא כי זה מוצר קבוע שיש בחנות.
האם החנות חייבת לספק לי את המוצר ללא פגם במחיר ששילמתי גם עם המלאי מתחדש אחרי סיום בסייל?
15/1/2019 00:40 ג׳ני החלפת מוצר פגום שנרכש בסייל
15/1/2019 13:59 המועצה לצרכנות    re:החלפת מוצר פגום שנרכש בסייל