חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

מענה טלפוני ואי עמידה בזמני הספקת הזמנה
מחבר:נופר (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:14/01/2019
שעה:15:25:22

הזמנתי מסננים ומנורה למכשיר אלקטרה בר ב26.12.18.
המענה במכירות מהיר מאוד.
נאמר שיגיע המשלוח תוך 14 ימי עסקים.
היום (14.1.19) עברו 13 ימים עסקים ולא יצרו איתי קשר לגבי המשלוח כלל.
התקשרתי לשירות. המתנתי בקו שעה וחצי!!!!
כשענתה הנציגה, אמרה שיש בעיה והיא תדבר עם חברת השליחויות, אם לא הייתי מתקשרת כנראה שכלום לא היה זז.
בעקבות השירות הלקוי שלהם (שעה וחצי למענה בשירות הלקוחות) ועקב כך שלא קיבלתי את המוצרים אותם הזמנתי לאחר 13 ימי עסקים ולא היה צפי לקבלם אף בתום 14 ימי עסקים אמרתי שאני רוצה לבטל את העסקה.
הנציגה אמרה שביטול עסקה לוקח 3 שבועות!!! על עסקה שאת הכסף לקחו לי אבל את המוצרים לא קיבלתי. כשביקשתי לדבר עם אחראי נאמר שאין אף אחראי שנמצא ויכול לענות לשיחות ושיחזרו אלי תוך 48 שעות!
כשהתעקשתי לדבר עם אחראי או שיבצעו את הביטול בפחות מ21 שבועות ניתקה לי את השיחה!
יש לי את השיחה מוקלטת, האם ניתן לעשות משהו עם זה?
14/1/2019 15:25 נופר מענה טלפוני ואי עמידה בזמני הספקת הזמנה
15/1/2019 08:57 המועצה לצרכנות    re:מענה טלפוני ואי עמידה בזמני הספקת הזמנה