| מחבר: | רוני (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 14/01/2019 |
| שעה: | 14:29:56 |
|
שלום, הזמנתי להיום הרכבה לכמה מוצרים של איקאה שהגיעו במשלוח מבעוד מועד. מדובר בין היתר במיטה לחדר השינה ובשולחן מחשב. ההרכבה נקבעה לי במעמד הקניה באיקאה להיום בין 8 בבוקר ל2 בצהריים.
בקצרה, לאחר שפירקתי את המיטה הקודמת שהייתה ואת השולחן מחשב הקודם, חיכיתי וכאשר אף אחד לא הגיע ב2, התקשרתי אליהם לבדוק מה עם זה ולמה אף אחד עוד לא הגיע.
לאחר בדיקה, הנציגה טענה שהמרכיב יגיע בין 3 וחצי ל5 וחצי. מיותר לציין שלקחתי חופש כדי לקבל את המרכיב בעקבות טווח השעות הנרחב שהם הציעו לי.
האם ניתן לקבל פיצוי על שירות ההרכבה ששילמתי עליו (כמעט 400 שקל) ובנוסף לבקש פיצוי כספי על סך יום החופש שבוזבז לי בעקבותם? |
|
|