| מחבר: | אינסה זאיקה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 13/01/2019 |
| שעה: | 10:09:56 |
|
.11.2018 רכשנו מיטה עם ארגז מצעים +מזרן , מבית העסק "נייט בליפ". בזמן הרכישה ציינתי שמדובר במיטה שמיועדת לבחור ( חייל שמשרת כרגע) שמתגורר בחדר קטן לכן חשוב שמידות המיטה יהיו הכי קטנות ( 140 על 200). _רגליים אחוריות של המיטה יהיו עם גלגליות ורגליים קידמיות- רגילות( זה צויין בדף ההזמנה). בנוסף , לגבי בוחנות של הארגז במיטה בדקנו מול המוכר שמדובר במנגנון איכותי עם תריקה שקטה.
1- נאמר לי שבית העסק " סימונס" הוא וטיק בשוק לכן אפשר לא לדאוג לגבי איכות של הבוחנה בפרט וכל המוצר בכלל .
2- ב9.12.2018 קיבלנו את המיטה.
3- מכיוון ובני משרת בצהל, רק לקראת סוף החודש 12.2018 , כאשר חזר הביתה וישן על המיזרן הוא שם לב שראש המיטה הוא 150 כאשר מזרן 140 לכן מיטה לא נכנסת לנישה המיועדת לכך בחדרו הקטן.
4- לגבי ארגז מצעים, הוא פגום בקושי נפתח וכאשר סוגרים אותו הדפיקה של הסגירה נשמעת כמו ירי חזק מאוד( מיטה פשוט נופלת על החלק התחתון עם ראש נוראי)I.
5- בנוסף לא הותקנו 2 גלגלים בחלק קדמי של המיטה .
6- עקב אילוצים איש'יים קרה כך שרק ב 4.1.2019 פנינו לבית העסק בבקשה לבטל עסקה ולהחזיר להם מיטה שכולה פגומה!
7- רק היום ב6.1.19 קיבלנו תשובה ממנהל חנות איתאי ( התשובה נמסרה על ידי מוכר יוסי) נאמר שלא ניתן לבטל עסקה. אנו יכולים לפנות רק לשירות לקוחות ולבקש שיתקנו מיטה וירכיבו גלגלים... לגבי ראש מיטה שיותר גדולה ממיטה עצמה אין מה לעשות . .
מבקשת התייחסות לגבי האם אני יכולה לבקש להחזרי מיטה זו? ולקבל החזר כספי? |
|
|