חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:קבלת ריהוט שגוי
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:14/01/2019
שעה:13:57:41

שלום רב עדי,

היה וניתן להוכיח את הטענה לאי התאמה, בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שסופק בפועל, הרי שניתן לפנות אל החברה מכח חוק המכר הקובע כי במקרה של פגם במוצר או אי התאמה, על בית העסק לתקן את הטעון תיקון ורק אם התיקון לא צלח, יש להחליפו או לבטל את העסקה.
על כן, יש להמציא ראיה לאי התאמה. במידה שלא ניתן להוכיח טענה זו, הדבר עלול להיות בגדר מחלוקת עובדתית.
14/1/2019 10:39 עדי קבלת ריהוט שגוי
14/1/2019 13:57 המועצה לצרכנות    re:קבלת ריהוט שגוי