| מחבר: | משה פלאם (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 13/01/2019 |
| שעה: | 15:54:57 |
|
אחריות לקראת סופה.על התעודה של חברת מגן רשום "נותן האחריות:" וחותמת המתקין. על התעודה מספר טלפון של החברה.
אבל המתקין טוען שזו החברה אחראית ושהיא זו שצריכה לספק את הקולט ואת ההתקנה, או לשלם לו עליה.לטענתו יספקו קולט זול במיוחד שיחזיק חודש, או קצת יותר, ושמומלץ לקנות את הדוד של החברה שאליה עבר כרומגן, ב1200 שח ואם כמה שנות אחריות או לחלופין ב700 שח ואחריות שנה. בנו אמר לנו תחילה שהחברה המקורית כבר אינה קיימת. אך התברר שטעה.
האם אחריות החברה כוללת את התקנת הקולט שהרי כתוב שעליהם לתקן את הקולט אם הוא מקולקל ומדובר הרי במסמך של החברה 'מגן' או שהם יכולים לטעון שהמתקין חתום כנותן האחריות? ולחלופין אםאכן זו אחריותו של המתקין האם הוא חייב להתקין את הדוד החדשהעל חשבונו ואינו יכול לתבוע את התיקון מהייצרנית ?
|
|
|