חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:איחור באספקה
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:13/01/2019
שעה:13:53:26

אדר שלום רב,
כאשר בית עסק מפר את ההסכם בכל הנוגע למועד האספקה, רשאי הצרכן לבטל את העסקה (בהנחה ואין מדובר בהזמנה מיוחדת) ללא דמי ביטול, או לדרוש פיצוי בהתאם לדיני הנזיקין הכללים.
כלומר, עליו להוכיח מהו הנזק הכלכלי שנגרם לו בעקבות הפרת הסכם האספקה.
13/1/2019 10:42 אדר איחור באספקה
13/1/2019 13:53 המועצה לצרכנות    re:איחור באספקה