| מחבר: | טארק (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 11/01/2019 |
| שעה: | 16:58:19 |
|
שלום רב,
בעסקה טלפונית מול חברת מי-עדן הכוללת מכשיר בר מים שלהם. סוכם על הגעת השליח\טכנאי\מסית אשר מביא מתקין את המכשיר על יום חמישי בין השעות 8:00 - 12:00 . התקבל התיאום.
אך באותו יום אני מתקשר למנהל בחברת מי עדן לברר בשעה 13:00 . אך הוא אומר כי היתה תקלה והשליח לא עידכן אותם על אי ההגעה ! ותיאם כי השליח יגיע בין השעות 15:00 ל 17:00 . אכן הגיע באותו יום בשעה 17:00.
מנהל משמרת או האחראי מחברת מי-עדן אמר " כי הבעיה שלא עודכני באה מהשליח עצמו וכי הוא ישלם כנס על זה " .
בהמשך בירור לגבי אי הגעתו במועד שנקבע מקודם, נאמר בשירות לקוחות כי הן לא אחראים לאיחור או פיצוי כי זה חברה אחרת " והוא נקרא "מסית" ולא טכנאי או שליח. ובזה אין החוק חל עליהם.
הרי, האיחור בהגעתו למסירת והתקנת המכשיר שהוא גדר "השאלה" עד לסיום החוזה. אך עצם העובדה שנקבע מועד הגעה להתקנה, ובהמשך מנהל משמרת מודה כי קרתה טעות ושהשליח ישלם כנס( ברור לחברת מי-עדן ) לא למי שנפגע והמתין למסירה שזה הלקוח.
האם וק הטכנאי חל על המקרה והאם חברת מי-עדן שסגרתי איתה את העסקה הם האחראיים על זה ?
מה אפשר לעשות לקבל פיצוי לפי החוק ועל אובדן יום עבודה. וטרטור מיותר .
תודה מראש |
|
|