חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:חיוב באשראי ללא הסכמה ולאחר ניתוק מהחברה
מחבר:חנה נ. (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:13/01/2019
שעה:08:51:38

תודה רבה על המענה המהיר.
תוך כדי הסתכלתי באתר שלכם , וראיתי שהמקרה שלי משתייך ל"ביטול עסקה מתמשכת. וראיתי כי לפי חוק הגנת הצרכן אני יכולה לפנות לבית הדין , ולא חלה עליי חובת ההוכחה כדי לתבוע אותם. אף על פי שיש בידי טופס מידי חברת הוט תשתיות שהחזרתי את הממיר , כך שיוצא מזה שאכן לא קיבלתי שירות עבור האינטרנט (אם אין לי תשתית? מה אעשה עם ספק ?)
חברת הוטנט אמרה שעליי לחכות ל- 3 ימי עסקים כדי לשוחח עם מנהל בכיר. היום זה היום האחרון שאני אתן להם הזדמנות לתקן את המצב.
בינתיים , אכין את המייל שלי עם כל הפרטים ומקווה שהכל יסתדר.
10/1/2019 10:21 המועצה לצרכנות re:חיוב באשראי ללא הסכמה ולאחר ניתוק מהחברה
13/1/2019 08:51 חנה נ.    re:re:חיוב באשראי ללא הסכמה ולאחר ניתוק מהחברה