| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 10/01/2019 |
| שעה: | 12:14:37 |
|
שלום וברכה,
קצת קשה להבין את הנאמר בפנייתך במסגרת מגבלות הפורום, כל למשל לא ברור מהי ההתנערות מהאחריות מצדו של בית העסק שעה שהוא שולח נציג מטעמו לבדוק את המוצר. מכל מקום, לעניות דעתנו על בית העסק לקחת אחריות על התיקון שביצע, וככל שהתקלה בעינה כנטען עליו לתקן את הבעיה או להשיב את התמורה ששולמה, ושולמה עוד בהמשך לדבריך, ואין זה מן הנמנע כי עליו גם לפצות בגין נזק מוכח וסביר בנסיבות. אנו מציעים כי תפנה בכתב לבית העסק לאור האמור לעיל. |
|
|