| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 10/01/2019 |
| שעה: | 10:21:50 |
|
שלום וברכה חנהכ,
עליך לעיין בהסכמות שבין הצדדים, לרבות חוזה ו/או תקנון בית העסק וכו', ובעיקר באשר לאופן ההתנתקות וביטול העסקה. יש לציין כי בד"כ האחריות על מתן הודעת ביטול, וגם המעקב על קבלת ההודעה אצל החברה וכו', רובצת על כתפיו של הצרכן. מנגד בתי משפט לא יראו בעין יפה, אם להיות עדינים, גבייה ממושכת מצד בית העסק כאשר הלכה למעשה לא ניתנים השירותים על ידו לצרכן. בשלב הראשון אנו מציעים כי תפני בכתב להנהלת בית העסק בתיאור הפרשה הודעת הביטול שניתנה על ידך וכו' ובדרישה להשיב את הכספים שנגבו ביתר. |
|
|