חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

סירוב להחלפת מוצר
מחבר:רן אביאני (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:10/01/2019
שעה:09:23:01

קניתי בחנות בגדים בבת ים שתי פיגמות לאשתי,שהגעתי הביתה היא מדדה,אחת היתה טובה השניה קטנה,לאחר יומיים מיום הקניה ניגשתי לחנות על מנת להחליף את הפריט במידה גדולה יותר
בקופה אמרו לי שאין החלפות ואין החזרות,ששאלתי איך יש כזה דבר,הרי יש חוק שמתיר להחזיר דברים תוך 14 יום
נאמר לי שכך המנהל החליט,ביקשתי לדבר עם המנהל וענו שהוא לא נמצא,שאין להם כוח להתווכח איתי,שאני כבר הרביעי שמתלונן היום ואין להם כוח בשבילי
בנוסף אחת העובדות אמרה שהמקום לפני סגירה ולכן אין החזרות או החלפות,שאלתי למה זה לא כתוב שנדע לפני שקונים,אמרו זה מה שיש וזו החלטה של הרשת
האם זה מותר?
ואם לא,אז מה עלי לעשות
10/1/2019 09:23 רן אביאני סירוב להחלפת מוצר
10/1/2019 12:18 המועצה לצרכנות    re:סירוב להחלפת מוצר