חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:שירות לקוי בחברת משלוחי פרחים
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:10/01/2019
שעה:08:27:56

שלום וברכה,

פנייתך מתארת הפרה של ההסכמות בין הצדדים מצד בית העסק, קרי אספקה של מוצר אחר מזה שהוזמן, ושל התחייבויות אחרות כנטען בסוף הפנייה שלך. אנו מציעים כי תפנה בכתב להנהלת בית העסק בתיאור הפרשה, טענותיך ובדרישה להשבת התמורה/ביצוע ההסכם ואספקת המוצר כפי שהוזמן, ככל הניתן בצירוף ראיות לטענותיך. במידת הצורך תוכל להגיש תלונה באתר המועצה אליה יש לצרף כל מסמך וראיה רלוונטיים.
9/1/2019 13:24 אנונימי שירות לקוי בחברת משלוחי פרחים
10/1/2019 08:27 המועצה לצרכנות    re:שירות לקוי בחברת משלוחי פרחים