| מחבר: | נועה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 09/01/2019 |
| שעה: | 12:30:59 |
|
קניתי לפני חודשיים מחשב ברשת באג ב6,400 ש״ח.
בשבוע הראשון התגלו בעיות שקשורות לאינטרנט, אך לתומי חשבתי שבטעות לחצתי על משהו, ואיכשהו המשכתי הלאה, בינתיים נוספו בעיות חוזרות ונשנות במערכת השמע, ( גם בהתחלה לא הבנתי שמדובר בבעיה במחשב עצמו) ובעיות נוספות. כשהבנתי שהמחשב פשוט לא תקין פניתי מיידית לשירות הלקוחות של באג. לאחר דין ודברים והוכחות קניה והוכחות של התקלות כולל הקלטות של מערכת השמע הפגומה, הם הפנו אותי אל היצרן, לדל. כשהצלחתי להשיג את דל הם שלחו אותי אל חברה נוספת שממלאה את תפקיד ה״מעבדה״ ושם סירבו ללת לי שירות, וביקשו תלום נוסף עבור בדיקה ותיקון וכל היוצא בזאת. וכך חזרתי שוב לשירות הלקוחות של דל, וככה אני נזרקת כמו כדור כבר שלושה ימים בין החברות. היום הגעתי לבאג וביקשתי לבטל את העסקה, והם מסרבים ושולחים אותי שוב לדל כדי שהם ״יוכיחו״ שהמחשב לא תקין, ובעצם איני מקבלת מענה ראוי עד היום.
גם אם אצליח בשבוע הקרוב ״להשיג״ טכנאי מטעם מישהו- איני מעוניינת לעבוד עם מוצר לא תקין, שעושה בעיות מהרגע שקניתי אותו. אני מעוניינת בהחזר כספי וביטול עסקה.
|
|
|