חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:התנהלות מול חנות רהיטים
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:09/01/2019
שעה:15:13:31

שלום רב יעל,
לא ציינת מתי ביצעת את העסקה מתי סופק המוצר? האם המוצר הורכב בביתך? האם המוצר יוצר במיוחד בעבורך על פי מידות או דרישות מיוחדות? זאת על מנת לבדוק אם במקרה זה את עומדת בתנאי הביטול הקבועים בתקנות ביטול עסקה (בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם ואם שולם בכרטיס אשראי ונגבה עמלה הרי שניתן לדרוש גם את העמלה כנגד המצאת הראיה לתשלום העמלה)
היה ולא קמה לצרכן זכות לבטל מכח תקנות ביטול עסקה הרי שניתן לבדוק את המקרה מכח חוק המכר הקובע כי במקרה של פגם במוצר על בית העסק לתקן את הטעון תיקון ורק אם התיקון לא צלח, יש להחליפו או לבטל את העסקה.
היה ולא ניתן לתקן את הפגם או לא ניתן לבצע החלפה, הרי שיש לבטל את העסקה לכאורה ללא תשלום דמי ביטול כלשהם
9/1/2019 12:03 יעל התנהלות מול חנות רהיטים
9/1/2019 15:13 המועצה לצרכנות    re:התנהלות מול חנות רהיטים