חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:הפרת חוזה וסיפוק מוצרים פגומים
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:09/01/2019
שעה:13:48:10

שלום רב מור,

לא ציינת כיצד ביצעת את העסקה- האם במכר מרחוק או עסקה פרונטלית? מתי בוצעה העסקה ומתי סופק המוצר?

האם יש ברשותך ראיות המעידות על פגמים במוצר?

האם התשלום עבור ההובלה היה חלק מעלות כל העסקה או שולם בנפרד לבית עסק אחר?
עקרונית, בעסקה פרונטלית, קמה לצרכן זכות לבטל את העסקה,בין היתר, בריהוט, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם ובלבד שהמוצר לא הורכב בבית הצרכן , לא יוצר במיוחד בעבור הצרכן ולא נעשה שימוש במוצר והמוצר לא נפגם על ידי הצרכן .
9/1/2019 09:42 מור הפרת חוזה וסיפוק מוצרים פגומים
9/1/2019 13:48 המועצה לצרכנות    re:הפרת חוזה וסיפוק מוצרים פגומים