| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 10/01/2019 |
| שעה: | 08:53:28 |
|
שלום וברכה עידית,
לא ירדנו לסוף דעתך באשר לחידוש המנוי, שעה שלטענתך הודעת כי אינך מעוניינת בחידושו. מכל מקום עניין ביטול עסקת לרכישת מנוי לחדר כושר מוסדרת בחוק הגנת הצרכן תוכלי לעיין להרחבה באתר המועצה בלינק שלהלן:
http://www.consumers.org.il/category/gym_membership_cancellation1
אנו מציעים כי תעייני במקביל גם בהסכמות שבין הצדדים, לרבות חוזה ו/או תקנון בית העסק וכו', בעיקר בהוראות באשר לחידושו של המנוי, ותפני בכתב לבית העסק לאור המידע המאוזכר לעיל.
|
|
|