| מחבר: | לארה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 09/01/2019 |
| שעה: | 08:50:48 |
|
| היי , קניתי בתאריך 24-11-2018 חבילת איפור מאתר של אנסטסיה (מחו"ל),הייתי אמורה לקבל אותה דרך חברת fedex בישראל , חיכיתי בסבלנות, ועדיין לא קיבלתי אותה ,אתמול שלחתי מייל לחברת fedex לשאול למה החבילה עדיין תקועה בנמל התעופה , והם כתבו לי שבגלל שהחברה השולחת מחו"ל לא שלחה להם את הפרטים שלי( למרות שלדבריהם הם כן ביקשו את הפרטים) ולמרות שכשקניתי את החבילה ציינתי את כל הפרטים (וזה עדיין שמור אצלי במייל)ואז הם פשוט החליטו להשמיד את החבילה( לדבריהם לפי בקשת החברה השולחת מחו"ל) יש לציין שלא יידעו אותי , ולא קיבלתי שום החזר כספי , ביקשתי מהם הוכחות או התייחסות באנגלית כדי לשלוח אותה לחברה השולחת מחו"ל אך לא הסכימו ,אני לא יודעת למי לפנות כי גם נסיתי לשלוח מייל לחברה השולחת מחו"ל דרך האתר שלהם ולא קיבלתי מענה , מה אני צריכה לעשות עכשיו? |
|
|