חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

שאלה בנוגע לאתרי אינטרנט שמוגדרים כעולמות ווירטואליים לילדים
מחבר:מתעניין בסעיף בחוק הגנת הצרכן (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:09/01/2019
שעה:12:53:21

שלום רב
ישנם אתרי ילדים המוגדרים כעולמות ווירטואליים שמוכרים לילדים פריטים ווירטואליים לדמות ווירטואלית ( דמות המשתמש באתר ) אך יש די הרבה אתרים כאלה שלמרות שהעיסקאות מתבצעות עם חברות סליקה של כרטיסי אשראי לאתרים עצמם אין מוקד שירות לקוחות טלפוני אלא אך ורק שירות של צור קשר בו אופציה ואפשרות של הקלדת הודעה וקבלת תשובה חוזרת לדוא"ל מנציג השאלה שלי מבחינת חוק הגנת הצרכן האם זה חוקי לא לחייב בחוק אתרים כאלה שמציעים רכישות באמצעות כרטיס אשראי וחברות סליקת כרטיסי אשראי להפעיל מוקד שירות לקוחות טלפוני כגון לצורך ביטול עיסקה שלא דרך פנייה להקלדת הודעה בצור קשר וקבלת תשובה חוזרת בדוא"ל ( למייל ) בלבד בגלל שבנוסף גם האתרים האלה מזהירים שביטול עיסקה דרך חברות האשראי ישירות יביא ויגרום להסרת ומחיקת המשתמש לצמיתות כלומר לתמיד מגישה לאותו האתר אישית אני בעד סעיף בחוק שיחייב כאלה אתרים שמציעים רכישות של מנויים ו/או פריטים ווירטואליים בהפעלת מוקד שירות לקוחות טלפוני מאשר אופציה ואפשרות של פנייה דרך הצור קשר בהקלדת הפנייה בגלל שיש די הרבה מקרים שבהם ילדים משתמשים בלי אישור והסכמת הורה מבוגר מעל גיל 18 בכרטיס אשראי ואז כאשר ההורים מגלים את ביצוע העיסקה במקום שירות לקוחות שיכול לבטל את העיסקה לסייע ולעזור בהחזרת הזיכוי הכספי יש לפנות בצור קשר באופציה ואפשרות של הקלדת הודעה ואז נדרשים להמתין בערך 3 - 5 ימי עסקים שלא כוללים שישי שבת וחגים שמוגדרים כימי חופשה במשק אודה ואשמח לתשובה מאוד מפורטת בנושא כחוק תודה
9/1/2019 12:53 מתעניין בסעיף בחוק הגנת הצרכן שאלה בנוגע לאתרי אינטרנט שמוגדרים כעולמות ווירטואליים לילדים
10/1/2019 07:45 המועצה לצרכנות    re:שאלה בנוגע לאתרי אינטרנט שמוגדרים כעולמות ווירטואליים לילדים