חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:החזרת הרהיט ( ספה )
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:09/01/2019
שעה:12:45:27

שלום רב יעל,
לא ציינת מתי ביצעת את העסקה מתי סופק המוצר? האם המוצר הורכב בביתך? האם המוצר יוצר במיוחד בעבורך על פי מידות או דרישות מיוחדות? זאת על מנת לבדוק אם במקרה זה את עומדת בתנאי הביטול הקבועים בתקנות ביטול עסקה (בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם ואם שולם בכרטיס אשראי ונגבה עמלה הרי שניתן לדרוש גם את העמלה כנגד המצאת הראיה לתשלום העמלה)
היה ולא קמה לצרכן זכות לבטל מכח תקנות ביטול עסקה הרי שניתן לבדוק את המקרה מכח חוק המכר הקובע כי במקרה של פגם במוצר על בית העסק לתקן את הטעון תיקון ורק אם התיקון לא צלח, יש להחליפו או לבטל את העסקה.
היה ולא ניתן לתקן את הפגם או לא ניתן לבצע החלפה, הרי שיש לבטל את העסקה לכאורה ללא תשלום דמי ביטול כלשהם
8/1/2019 16:10 יעל החזרת הרהיט ( ספה )
9/1/2019 12:45 המועצה לצרכנות    re:החזרת הרהיט ( ספה )
9/1/2019 13:25 יעל       re:re:החזרת הרהיט ( ספה )
9/1/2019 13:25 יעל       re:re:החזרת הרהיט ( ספה )
9/1/2019 13:35 יעל       re:re:החזרת הרהיט ( ספה )
10/1/2019 09:30 המועצה לצרכנות          re:re:החזרת הרהיט ( ספה )