| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 09/01/2019 |
| שעה: | 08:45:11 |
|
רוני שלום רב,
לעניין ביטול חלקי של העסקה:
היה ומדובר במוצר קטלוגי שהוזמן מתוך קטלוג בית העסק ומגיע בחבילות סגורות במידה סטנדרטית - ניתןל בטל את העסקה בתהאם לתקנות ביטול עסקה ובתנאי שהמחיר הנו מחיר בגין ארגז ואז הביטול יעשה עבור הארגזים הסגורים שלא נפתחו ולא נעשה בהם שימוש ,ובניכוי דמי ביטול בסך שלא יעלה על 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם.
לעניין האספקה - יש לדרוש החזר בגין ההפרש בין הסכום ששולם לכמות שסופקה, ובתנאי שיש בידך הוכחות לטענה כאמור.
בשלב ראשון יש העלות את הדברים על הכתב ולהעביר פנייה מסודרת לבית העסק בדרישה לביטול עסקה בהתאם לתקנות ביטול עסקה ולהחזר בגין כל חיוב שבוצע ביתר, במקביל, ניתן להגיש תלונה באמצעות אתר המועצה. |
|
|