חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:re:בקשה לביטול עסקה אינטרנטית
מחבר:חני (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:08/01/2019
שעה:14:07:07

שוב תודה.
שלחתי אליהם שוב בקשה כתובה בדף הפייסבוק והוספתי את האינפורמציה שקיבלתי מכם. השאלה היא האם עליי לחכות 14 ימים ואז לפעול או שמה עוד אוכל לעשות? חוששת שהגואר יתעכב או שאולי לא יגיע?
מצרפת את תשובתם ואשמח להיענות

היי אהובה💖
בתור חברה וותיקה אנו מודעים לכל החוקים והזכויות שלכם - הלקוחות. אם מגיע לך את הכסף שלך בחזרה את בהחלט תקבלי אותו!
מטעויות העבר שלנו נתקלנו במקרים בהם חבילות שלא באמת הוחזרו קיבלו עליהם החזר כספי ולצערי החבילות עם הפריטים עד היום לא שבו. יש מחשבה ועניין לגביי כל דבר בתקנון שלנו ואין לנו שום עניין שלא להחזיר לך את מה שמגיע לך 💓 שירות הלקוחות שלנו מקבל חבילות מדי יום ואני מבטיחה לך שברגע שהחבילה שלך תתקבל במשרדים שלנו בחזרה ניצור איתך קשר❤
8/1/2019 13:49 המועצה לצרכנות re:re:בקשה לביטול עסקה אינטרנטית
8/1/2019 14:07 חני    re:re:re:בקשה לביטול עסקה אינטרנטית
9/1/2019 09:08 המועצה לצרכנות       re:re:re:בקשה לביטול עסקה אינטרנטית