חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:08/01/2019
שעה:13:22:26

שלום וברכה גיא,

לעניות דעתנו החיוב המרכזי בפרשה המתוארת בפנייתך הינו של בית העסק שהתחייב להאריך את השרשרת לספק לך את השרשרת מתוקנת כפי שהתחייב, ואולי אף לפצות בגין נזק מוכח וסביר בנסיבות העניין. ברם, לא ברור מפנייתך מהו הפתרון במציע בית העסק לאובדן השרשרת. נסה לבוא בדברים עם בית העסק (אולי גם בכתב) לפתרון הפרשה.
7/1/2019 21:07 גיא קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר
8/1/2019 13:22 המועצה לצרכנות    re:קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר