| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 08/01/2019 |
| שעה: | 12:58:59 |
|
שלום וברכה עדנה,
קשה יהיה לעניות דעתנו לבסס טענה לפגם בייצורו של המוצר בנסיבות ובחלוף כחודשיים ממועד הרכישה. ברי כי ישנה אחריות יצרן של שנה ממועד הרכישה, ועל בית העסק הרלוונטי נתן שירותי האחריות לתקן כל פגם וליקוי המתגלה במוצר, בכפוף להוראות התקנות. תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) קובעות כי במקרה בו לא ממלא נותן השירות אחר חובתו לתקן את המוצר עליו להעמיד מוצר חלופי חדש תקין ושווה ערך או להשיב את התמורה, לבחירת נותן השירות. ברם, בשלב זה נראה כי נותן השירות ממלא אחר הוראות הדין. |
|
|