| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 08/01/2019 |
| שעה: | 11:16:12 |
|
שלום וברכה שלומי,
אין משמעות לטענת בית העסק כמאוזכר בפנייתך. ככל שיש זכות חרטה וביטול בנסיבות הרי שדמי הביטול הינם 5% משווי העסקה או סך של 100 ש"ח לפי הנמוך. בעסקת מכר מרחוק (למשל בטלפון או באינטרנט) חוק הגנת הצרכן מחייב קיומם של שני ימים שאינם ימי מנוחה לפחות ממועד הודעת הביטול ועד לתחילת השירות, ובעסקה שנקשרה פרונטלית נדרשים 14 יום כאלה. בכל מקרה אחר דמי ביטול יגבו בהתאם להסכמות שבין הצדדים, לרבות חוזה ו/או תקנון בית העסק וכיוצ"ב. אנו מציעים כי תפנה בכתב לבית העסק לאור האמור לעיל. |
|
|