חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:טלפון נייד נעול
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:08/01/2019
שעה:08:27:31

נועה שלום רב,
דרישת תשלום נוספת על מנת להשתמש במכשיר ולפרוץ אותו, למעשה מהווה הודאה לכאורה בכך שמדובר בתקלה או באי התאמה של המכשיר.
היה ויש לך ראיה בכתב לדרישה הכספית לצורך פריצת המכשיר, אודה לך אם תגישי תלונה באמצעות אתר המועצה, ובמקביל, העבירי פנייה לבית העסק שביצע את המכירה, צייני את דרישת התשלום לצורך פריצה וצייני כי מדובר באי התאמה במכשיר ובהפרת הסכם הרכישה ועל כן את מבקשת את ביטול העסקה.
7/1/2019 14:32 נועה טלפון נייד נעול
8/1/2019 08:27 המועצה לצרכנות    re:טלפון נייד נעול