חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר
מחבר:גיא (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:07/01/2019
שעה:21:07:55


רכשתי שרשרת לבת זוגי בתאריך 6.11.18 בחנות באילת (החנות היא חלק מרשת קטנה הפזורה בארץ).
באותו היום נתתי לבת זוגי את השרשרת ושמה לב שהשרשרת קצרה מדי.
באותו היום הגענו לסניף אחר של הרשת בשביל להבין אם אפשר לתקן לשרשרת ארוכה. לאחר שאחת. העובדות דברה עם המנהל, וטענו שאפשר לתקן את השרשרת.
לאחר כחודש, בת זוגי קבלה טלפון שהשרשרת מוכנה ויש לגשת. לסניף. בת זוגתי הגיע לסניף וראתה שהשרשרת לא תוקנה ובקשה לתקן אותה בשנית.
השרשרת עברה לתיקון בשנית. לאחר כחודש (22.12), התקשרתי למנהל (המספר מפורסם באתר של החברה), ושאלתי מהו צפי תיקון, וכל שבוע אני שומע שהשרשרת תהיה מוכנה בעוד כשבוע.
השבוע השרשרת נאבדה באספקה לפי טענת המנהל.
אני כבר לא מעוניין בשרשרת הזו, בגלל העוגמת הנפש הזו. המנהל לא מוכן לשמוע ולהחזיר את הכסף.
האם אוכל לקבל את הכסף בחזרה? אם כן, מהו התהליך?
7/1/2019 21:07 גיא קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר
8/1/2019 13:22 המועצה לצרכנות    re:קנית שרשרת (תכשיט) ותיקון המוצר