| מחבר: | טלי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/01/2019 |
| שעה: | 18:45:50 |
|
רכשתי כרטיס טיסה מאל-על שכלל עצירת ביניים במומביי.
הטיסה מהארץ איחרה ב 6 שעות בשל תקלה טכנית, ובשל כך הוחמצה טיסת ההמשך שהיתה בהפרש של 5 שעות מהנחיתה המתוכננת.
לבסוף הגענו ליעד הסופי באיחור של 15 שעות.
שלחנו מכתב רשמי לאל-על, שהינה גם מפעילת הטיסה המאחרת, וגם הספקית ממנה רכשנו את כרטיסי הטיסה (כולל טיסת ההמשך). אל על מסרבים לפצות על העיכוב.
ראיתי במספר מקומות שלפי חוק שירותי התעופה, גם במידה וישנה עצירת ביניים, כאשר הכרטיס נרכש בשלמותו דרך אל-על העיכוב נמדד לפי היעד הסופי. אשמח להמלצתכם לגבי השלב הבא בטיפול, האם להגיש תלונה דרך המועצה לצרכנות? תביעות קטנות? |
|
|