חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

איחור טיסת אל על שגרם להפסד טיסת המשך
מחבר:טלי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:07/01/2019
שעה:18:45:50

רכשתי כרטיס טיסה מאל-על שכלל עצירת ביניים במומביי.
הטיסה מהארץ איחרה ב 6 שעות בשל תקלה טכנית, ובשל כך הוחמצה טיסת ההמשך שהיתה בהפרש של 5 שעות מהנחיתה המתוכננת.
לבסוף הגענו ליעד הסופי באיחור של 15 שעות.
שלחנו מכתב רשמי לאל-על, שהינה גם מפעילת הטיסה המאחרת, וגם הספקית ממנה רכשנו את כרטיסי הטיסה (כולל טיסת ההמשך). אל על מסרבים לפצות על העיכוב.

ראיתי במספר מקומות שלפי חוק שירותי התעופה, גם במידה וישנה עצירת ביניים, כאשר הכרטיס נרכש בשלמותו דרך אל-על העיכוב נמדד לפי היעד הסופי. אשמח להמלצתכם לגבי השלב הבא בטיפול, האם להגיש תלונה דרך המועצה לצרכנות? תביעות קטנות?
7/1/2019 18:45 טלי איחור טיסת אל על שגרם להפסד טיסת המשך
8/1/2019 12:00 המועצה לצרכנות    re:איחור טיסת אל על שגרם להפסד טיסת המשך