| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 08/01/2019 |
| שעה: | 09:05:39 |
|
מירי שלום רב,
היה והעסקה בוצעה באמצעות הטלפון, ולא קיבלת מסמך הקובע את תנאי הביטול, הרי שבמקרה כזה ניתן לטעון כי מדובר בעסקה מתמשכת.
יש לפנות בכתב לבית העסק ולציין בפני העוסק כי הוראות סעיף 13ג לחוק הגנת הצרכן מחייבות עוסק לבטל עסקה מתמשכת בתוך שלושה ימי עסקים מיום בקשת הצרכן, ולחייב רק בגין התקופה בה השתמש הצרכן בשירות.
אי ביטול העסקה כאמור, עלולה לחשוף את העוסק לתביעת פיצוי ללא הוכחת נזק בסך של עד 10,000 ש"ח.
במקביל לפנייה בכתב, אנא הגישי תלונה באמצעות אתר המועצה. |
|
|