| מחבר: | נועה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/01/2019 |
| שעה: | 14:32:54 |
|
שלום רב,
לפני כמה ימים רכשתי טלפון נייד מחנות ksp מסוג שיומי רדמי 6, בחנות פתחו את הקופסא לוודא שהמכשיר רק נדלק, למחרת פתחתי את המכשיר ורציתי להפעיל אותו והתחלתי להזין נתונים ( שפה, מדינה וכו׳) הכנסתי נתוני חשבון גוגל כולל סיסמה דל הגוגל, שחשבתי שסיימתי ושאני יכולה להתחיל להשתמש בנייד המסך היה על תמונה שאני יכולה להתחיל אבל שם הוא נתקע ולא עובר לתמונת מסך התחלתי של הנייד. הלכתי למחרת לחנות וסיפרתי להם שהמכשיר תקוע כנראה והוא לא תקין אז הוא ניסה להגדיר מהתחלה ואז הוא הגיע למסך בו צריך להכניס קוד לחשבון הנייד, הסברתי לו שאני לא הכנסתי שום קוד לאף חשבון רק של גוגל ,ודם לא נתקלתי בתמונת מסך כזו,והסיסמה של הגוגל לא עבדה, הפנה אותי ליבואן כי אין באפשרותו לעזור לי,מאחר וזה היה יום שישי פניתי ליבואן היום ראשון ולאחר הסבר הבנתי שזה סיסמה לחשבון הנייד ואם אני רוצה לדעת אותה עליי לפרוץ את המכשיר בתוספת תשלום. הם טוענים שאני הכנסתי את הקוד אבל אני יודעת בבירור שאף פעם לא הייתי במסך שהוא נמצא עכשיו ולא הכנסתי שום קוד ווגם אם אני נכנסת לאתר של שיומי אני לא נמצאת רשומה , רכשתי מכשיר חדש ואני לא יכולה להשתמש בו וגם אין מי שיתן לי שירות. למי עלי לפנות? על מי האחריות לדאוג לפתור את הבעייה? |
|
|